28 Nisan 2013 Pazar

BETTY BOOP

oje ve ruj..

sizlerde benim gibi betty boop' u sever misiniz? ben bu zilli hatuna aşık derecesinde hastayım çok beğeniyorum ve izlemekten keyif alıyorum.. Markafonide gezerken bir kampanyanın içinde bu şrin oje ve ruju gördüm hemen sepete attım, hatta aceleyle alıp siteden çıkmam lazımdı, çünkü öğle yemeği saatimiz gelmişti arkadaşım benim çıkmamı bekliyordu, renkleri çok inceleyemeden hemen sepete attım ve ürünlerim gelene kadar acaba dedim. görüyorum ki acaba dememe gerek yokmuş çünkü çok beğendim çok sevdim ben bu ikiliyi. Renkler şeker pembe, oje iki kat uygulandığında güzel durdu bence  fiyatıda uygun 3tl olmalıydı. ruj ise koyu görünmesine rağmen hoş bir pembeliğe sahip dudağımda güzel durdu ama malesef fotosu yok, çünkü dudaklarım çok ince :/ gönül isterdi ki size dudaklarımın fotosunu çekeyim sizde 'aa ne güzelmiş dudağı' diye tepki verin ama yok malesef yok :/ Rujun fiyatı da 9 tl olmalıydı. Ben sevdim memnun kaldım hatta avm'lerde yada kozmetik mağazalarında betty boop ürünleri bol çeşitli olsa..
 fotoğraflarda kırmızı gibi mi durmuş, pembe gibi mi çözemedim ama renk şekerli bir pembe, yaz günlerine uygun tarz bir renk. AAA hatta nar çiçeği mi bu pembe değilde ?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder