5 Mayıs 2013 Pazar

WATSONs I LOVE...

ÇİLEKLİ MİLKSHAKELİ

Watsons alışverişlerine bayılıyorum özellikle Ankamall mağazası tam benlik çünkü kocaman bir mağaza :) Ankara'da başka bu kadar mağaza varsa bilmiyorsam lütfen söyleyin.. I love.. markasının ben sadece dudak parlatıcısını yazacağım burada, serinin duş jelleri ve kremleri falan da mevcut ve kokuları harika :) onları artık başka yazıda yazarım :)
Dudağa yapış yapış olmuyor ve renk vermiyor bende bu sebeple rujumun üzerine kullanıyorum bazen ama ben bu ürünü çok sevdim fiyatı da yanlış hatırlamıyorsam 4.90 tl olmalıydı alınıp kullanılacak bir ürün bence.

10 yorum:

  1. cıleklıııı mıı oysss enn guzelıııı :)

    YanıtlaSil
  2. :) evet çok güzel çilek ama dudakta koku yada tat bırakmıyor essence lip glos vardı bu tarz şişede ama minyatür o bildiğin çilek :) hem kokusu hem tadı

    YanıtlaSil
  3. Lip gloss kullanmayı pek sevmiyorum ama bu markanın diğer ürünlerini çok merak ediyorum , kullanan herkeste memnun bakalım deneyeceğim inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende lip gloss sevmem ama dudaklarım ince çok ruj tercih edemiyorum :/ bende diğer ürünlerini almayı ve denemeyi istiyorum. Deneyelim yorumlayalım..

      Sil
  4. güle güle kullan.izleyicin oldum bende beklerim

    YanıtlaSil
  5. Ben de peeling özellikli duş jelinie aldım bu kokunun.Süper kokuyor.Güle güle kullan.

    YanıtlaSil