16 Haziran 2013 Pazar

BABALAR GÜNÜ

Bugün sabah kalkıp babamın yanına gitmek ve onu öpmek isterdim hemde çok çok sarılarak öpmek isterdim. 14 yaşındaydım annemle babam ayrıldığında, sonrasında uzunca bir zaman babamı hiç görmedim. Biraz daha büyüdüğüm zaman babamla sağlıklı iletişim kurmaya başladım ve aramızdaki buzları erittim Artık bir derdim olduğu zaman bende babama anlatabiliyordum. Sevgililerimden, maddi sorunlarımdan, derslerimden, iş yaşantımdan, hükümetten... akla gelecek her şeyi konuşuyordum babamla.. Sonra bir gün kanser olduğunu öğrendik,dünyam yıkıldı. Neden biz dedim neden benim babam? 1,5 sene geçti ve o kaçınılmaz son geldi 11.05.2013 tarihinde babamı toprağa verdik. Acıların en büyüğü.. Zamanla geçmiyor acısı, acın artıyor özlemin artıyor.. Çok zor bir duygu Allah nur içinde yatırsın canım babam.

Allah mekanını cennet etsin. Kabrin nur içinde olsun CANIM BABAM SENİ ÇOK ÖZLEDİM..

8 yorum:

  1. Çok dokunaklı, hele ki bu günde.. Ne mutlu sana ki geç kalmamışsın onunla geçireceğin vakit için Senacım. Bence kutla yine de babacığının babalar gününü, seninledir eminim. Başınız sağ olsun, toprağı bol olsun babanın. Allah gani gani rahmet eylesin.

    YanıtlaSil
  2. Canım ya çok kötü oldum yazını okuyunca,gözlerimden yaşlar geldi birden.Allah rahmet eylesin.Emin ol bugün babacığın seninledir hala ve senin gibi bir kızı olduğu için gurur duyuyordur.

    YanıtlaSil
  3. Allah sabır versin ben de babamı bir sebepten 7yıldır görmüyorum. Öyle üzüldüm ki içim acıdı okurken canım.

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim iyi dilekleriniz için..

    YanıtlaSil
  5. allah babalarımızı basımızdan eksık etöesın ..


    cekılsım var eklerım son günler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selamlar..
      ben zaten katıldım senin çekilişine :)

      Sil
  6. Başın sağolsun canım,babanın mekanı cennet olsun,sizede sabırlar diliyorum...

    YanıtlaSil