15 Haziran 2013 Cumartesi

BİTEN PARFÜMLER..

SIK BAKALIM SIK BAKALIM BİBER GAZI SIK BAKALIM :)

Mitingde en çok bu sloganı atmaktan mutluydum . Çarşı' ya teşekkürler bu güzel beste için.
Şimdi gelelim benim sevdiğim,beğendiğim ve bitirmekte olduğum parfümlere.



Victoria Secret Dream Angel Desire
parfüm çok severek kullandığım, hatta bazen kullanmaya kıyamadığım bir parfümdü ama artık sadece 2 sıkmalık kaldı. Bu parfümü bir arkadaşım Amerika'dan getirmişti çok mutlu olmuştum tabi o zamanlar :) çiçek ve meyve karışımı hafif bir kokuydu. Fiyat olarak yurt dışında uygun, galiba 40 $ falan ama emin değilim. Türkiye' de Victori Secret mağazası İstanbul Cevahir Avm' de var, Ankara' da Victoria Secret mağazası var mı bilmiyorum.




Lancome Hypnose esmer tene en çok yakıştırdığım bir koku. Tam bir gece kokusu sık ve akşam yemeğine git, partiye katıl, eğlenceye ak :) Erkekleri sarhoş ediyor bu koku bence tenine yakışacak kızlarımız bir denesin derim. Bu Lancome hypnose 'un yedeği mevcut bu içinde kalanı bir haftada sıkar bitiririm sonra diğer kutuyu açarım. Tekin Acar kozmetikten yıl başı indiriminde 2 şişe alıp stoklamıştım.




Armani Code içindeki çiçek kokularıyla beni çeken bir parfüm. Yıl başında iş yerinden bir hekim arkadaşımın hediyesiydi. Buradan kendisine tekrar teşekkür ederim. Şişe tasarımı çok zarifti, severek kullandım tekrar alır mıyım? Belki.. :)





Burberry Tender Touch çiçekli bir koku ama ben çok sevmedim bana yakışmadı :/ kullanmayı bıraktım Burberry Weekend favorim o olmalı burberry serisinde :)



Dior Hypnotic Posion çok seksi bir koku ve muhteşem kışkırtıcı, içinde zehir olduğunu söyleyenler bile var :) Çiçek kokuları öyle bir karıştırılmış, öyle bir harmanlanmış ki
erkekleri zehirleyerek büyülüyor adeta :) severek kullandığım ve yine esmer tene çok yakıştırdığım bir koku. Tekrar alacağımdan eminim




Kızlar sizlerin severek kullandığı parfümler hangileri? Yada alıp sevmediğiniz kokular var mı?

2 yorum:

  1. Istinye Park'ta da var VS magazasi, ne zaman girsem kendimi kaybediyorum orda aurasi yeter oranin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımm ben Ankara' da yaşıyorum, İstanbul' a sık geliyorum ama İstinye Park'a hiç gitmedim..

      Sil