14 Haziran 2013 Cuma

cuma rehaveti

BENİ AFFEDİN :)


 sizlere gül sunarak başlamak istedim :) yüzünüz de hep gülsün. 



bu yaş pasta ve kahve de benden size.. Tasarım pastalara bayılıyorum, yemeye kıyamam ben bunu.Bu pastada ki ben ve sevgilim olayım tamam mı ? :) Emek'te Bahar Bistro var pastanın fotosunu oradan çektim, daha o kadar yaratıcı pastalar var ki görünce eminim ayy diye bir çığlık atabilirsiniz.



herkese mutlu bir sabah, mutlu bir cuma diliyorum.. Ankara bugün serin :/ haziranın kaçı olmuş halen yağmur halen soğuk. Üşüyorum bugün ve akşamda kız arkadaşımla buluşup Tomalı hilmi caddesi Kıtır' a gideceğiz :)
Bir sürü kozmetik taslağı oluşturdum ama onları hafta sonu gireceğim. Neden mi? Bende bilmiyorum, keyifsiz ve yorgunum bu aralar..
Sevgilimle aram bozuk kızlar :( o kadar kötü davranıyor ki sinir hastası olacağım yakında. Büyü yaptırsam mı diyorum :)))

Sabah sıcak yataktan kalkıp işe gelmek çok zor, mesaim 7.30 da başlıyor ve ben 6.15 de uyanıyorum Allah'a şükür işimi seviyorum ama keşke mesaim biraz daha geç başlasa :)


6 yorum:

  1. İstanbul dan selamlar. hepimiz keyifsiziz bu aralar cnm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selam..
      artık havalardan mı yaşanan olaylar mı yoksa kişisel mi ben çözemedim :/

      Sil
  2. Kendini geri çek biraz bence erkekler üzerinde üstüne düşmemek evli bile olsan çok işe yarıyor canım:) Şimdilik evde ücretsiz izinde olduğumdan rahatım ama yine de oğluş sayesinde mesaim 6.30'da başlıyor.Bazen işe gidilen günlerde kalkmak gerçekten insana çok büyük eziyet geliyor seni iyi anlıyorum.Kolay gelsin.
    Sevgiler.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam :) kendimi dizginledim biraz geri çekildim bakalım ne olacak :)
      Allah oğlunla ve eşinle mutlu bir hayat nasip etsin, blogunu severek takip ediyorum

      Sil
  3. Pasta çok güzelmiş. İşe de çok erken başlıyormuşsun. Benim de keyfim yok son zamanlarda :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya sabahın 7.30 nda ne mesaisi desem de çözüm yok malesef :/
      pastaya bende bittim eridim daha ne güzeller var orada ahh ahh.
      Toplu depresyondayız yaa

      Sil