17 Haziran 2013 Pazartesi

DUŞ SABUNLARI..

LA DİVA BANYO SABUNLARI



Herkese iyi günler, mutlu sabahlar, mutlu pazartesileri dilerim..
Duş jeli kullanamayan alerjisi olan arkadaşlarımıza alternatif olarak la diva sabunlardan bahsetmek istiyorum. Bu sabunları ben A101 marketten alıyorum fiyatı yanlış hatırlamıyorsum 2,45 yada 2,95 di.
Sabunların kokusu gayet güzel ben severek kullanıyorum.Ben  kahveli olanı kullandım selülitler için, tabi öyle bir fayda görmedim çünkü selülit başlı başına bir uğraş istiyor, bununla ilgilide bir yazı girebilirim isteyen olursa, istemeseniz de girebilirim :)
Sabunların  çok fazla çeşidi var kahveli,ballı,güllü,zeytinli,tarçınlı, sütlü... Hepsinin kokusu birbirinden farklı ve güzel ve etkileri de birbirinden farklı.

Bu keçi sütü ve ballı hassas ciltler için yumuşatıcı etkiye sahip. Keçi sütü son zamanlarda trend oldu. Balın da nemlendirme özelliğini unutmamak lazım.


 Bu güzel pembe de  lavanta kokulu olan :) Sakinleştirici ve Antiseptik etkili kuru ciltlere uygun. antiseptik mikrop öldürücü diyebiliriz dar anlamda.



En sevdiklerimden biri tarçınlı olan. Ferahlatıcı ve nemlendirici etkili, saç içinde kullanılabilir yazıyor arkasında. Banyoma girdiğim an harika bir tarçın kokusu geliyor diğer sabunların kokusunu bastırdı eğer tarçın kokusunu seviyorsanız cilt için ideal bence. Saçıma denemedim yorum yapamayacağım.


Burada fotosu olmayan bu serinin kahveli sabunu da gayet güzel kokulu, 2 tane bitirdim. A101 markete uğrama şansınız varsa bir bakın derim sizinde ihtiyaçlarınıza uygun olan bir tane vardır eminim. Duş jeli alerjisi olanlara bir alternatif olabilir.



4 yorum:

  1. Pembe olan cok hos gorunuyo a101 bulabilirsem alicam yagli cildim var ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yüzüme değil de, duş sırasında bazen vücuduma sürüyorum. Belki senin de tenine uygun olanı vardır, denk gelirsen bir bak bakalım :)

      Sil
  2. bu sabunları denemedim henüz ama A101 favorim :)

    YanıtlaSil