30 Temmuz 2013 Salı

Aloha sun cream

Güneşten Korumak mı?

Selamlar :))
Güneş olmadan yaşayabilir miydik? Hayır tabi kide ama güneşle de yaşayamıyoruz. D vitamini için güneş şart olsa da, güneşin fazlası da zarar malesef. Cildi erken yaşlandırması, cilt üzerinde lekeler yapması ve en önemlisi de cilt kanserine davetiye çıkarması çok kötü bir dezavantaj.
Yazın plajda salınırken bu olumsuzluklardan kurtulmak için ve daha dengeli bronzlaşmak için vücudumuzu korumalıyız. Şimdi uzmanlar diyor ki kış aylarında da koruyun yüzünü elinizi ama ben buna çok dikkat etmiyorum :)) neyse sizler kış aylarında 8 spf li ürünler falan kullanabilirsiniz. Yaptığımı yapmayın ama dediğimi yapın. Sizi ateşe atmam korkmayın :))
 

Vanilya Temmuz Kutudan tam boy çıkan aloha güneş kremini tatilde kullandım ve çok memnun kaldım. Yağlı bir his bırakmıyor, yapış yapış yapmıyor ve koruması gerçekten güzel 30 faktör kavurucu güneş ışınları için ideal. Hassas ciltliler için de uygun bir koruma kremi ve tavsiye ederim gönül rahatlığıyla. Vanilya club' da satış fiyatı 18,50 ama Gratisler'de 11 Tl olması lazım :))
Ürün suya dayanıklı, tenimde beyaz kalacak şekilde sürüyordum ve yüzdükten sonra da tenimde beyazlıklar vardı,dayanıklı suya duşa..
 Gayet sağlıklı bir ürün. Kullanılabilir onay verdim :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder