26 Temmuz 2013 Cuma

GRATİS

MİNİK ALIŞVERİŞ

Selamlar :))
Tatilden sonra Ankara 'yı çok özlediğimi farkettim bugün kendimi attım sokağa Tuğba ile buluştum. Kahve pasta keyfinden sonra benim isteğim üzerine yürüdük biraz ve Meşrutiyet Gratis 'in önünde girelim diye sızlandım. Essence standında buldum kendimi, me & my ıce cream serisini merak ediyordum ama gratis indiriminden standlar boşalmıştı :// neyse ki zevkime uygun bir far buldum ve hemen aldım 9.55 galiba fiyatı ve ben bayıldım görüntüsüne rengine. Tek başına kullanabileceğim gibi aydınlatıcı olarak da kullanacağımdan eminim.
Şişe tasarımı ve kokularına bayıldığım Benri sıvı el sabunu vanilya kokulusunu da almasam boynum bükülebilirdi.

 Flaşlı çekim çok parlamış.
 Bu fotoda flaşsız.

Always in my mint rengini aldım ben ve 2 renk seçeneği daha vardı.

2 yorum:

  1. Aydınlatıcıdan farkı yok gerçekten farın :) güle güle kullan şımdıden canımm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) aynen tam bir aydınlatıcı bronz tene yakıştırdım. Teşekkürler

      Sil