1 Temmuz 2013 Pazartesi

KİTAP TAKASI?

DEĞİŞİME HAZIR MIYIZ?

Bazı bloger arkadaşlarım kitaplarını değiştiriyorlar ve bende daha önce okumuş olduğum kitabı sizlerden biriyle değiştirmek istiyorum.
Sam Bourne Erdemliler : Polisiye bir roman cinayetler cesetler dolu :/
Shelia O'flanagan Gitsen iyi olur : Birbirini çok seven ancak zaman zaman çatışan 3 kız kardeşin hikayesi :/
Bu iki romanı takas etmek istiyorum. Gönderim ptt kargo ile ücret alıcıdan olacak şekilde yapacağım. Elindeki kitapları değişmek isteyen bana mail atarsa sevinirim.Kitapların sayfaları tamdır eksik yada yırtık değildir, ben önem veririm kitaplarıma değiştireceğim kitabında sağlam olması tercihimdir.
polisakademisi.sena@gmail.com

6 yorum:

  1. Senacığım bol ceset varsa ben isterim..:))
    Kitaplar güzele benziyor.. eğer benim takas kitaplarımı seversen değişim yapabiliriz seve seve..:))
    benim takas kitaplarıma burdan bakabilirsin
    http://kediminhobidefteri.blogspot.com/2013/06/yeni-takaslk-kitaplarmn-listesibuyrun.html
    Beğendiğin iki taneyi seçebilirsin cnım..
    Haberlerini bekliyorum..:))
    Selam ve çok sevgilerimle..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen bakıyorum canım :)

      Sil
    2. Özlem abla ile takas ettim kendisi çok şeker biri. Beğendiğin olursa benden belki başka takaslk kitabında çıkarsa bakarım bunlarda eminim güzeldir de şuanda takas işi ne ara verdim gibi birşey ptt şubesinde yediğim kazıktan sonra :-) kendime yakın olan şubeye gideceğim artık kitap a indirim yapıyorlar

      Sil
    3. özlem kim? :) ptt kargo uygun fiyatlı diye duymuştum ama arzu eden olursa farklı kargolarda denenebilir.
      sevgiler öptüm :))

      Sil
  2. :) özlem abla miyav kedicikmiş :/ üzgünüm ve özür dilerim

    YanıtlaSil
  3. kitap okuyan insana bayılırım :)

    YanıtlaSil