31 Temmuz 2013 Çarşamba

VANİLYA CLUB

AĞUSTOS KUTU

Selamlar :))
Sabahın bu saatinde ilk olarak batan güneş fotosu koydum çünkü yıllık izin ardında işe gelmek beni çok üzdü :(( akşam olsa da eve gidip yatıp uyusam. Tatil boyunca geç yatıp geç kalktım ve sabah 06.00 da uyanmak zor oldu..
Dün bir çok arkadaşım kutularını çekti paylaştı bende bir merak oluştu ama az çok ürünler aynıydı. Dün izinli olduğum için kutuya bugün sabah ulaştım. İş yerine gelmenin sıkıntısı derken vanilya kutuyu görünce heyecanlandım. Geçen ay kutusunda Ann yvette inci tozu maske gönderilmeyen arkadaşlarımız haklı olarak sitem etmişlerdi, bu ay onlarda inci tozu maskesi vardı bizden farklı olarak. Hoş ben geçen ay Ann yvette inci tozu maskesini aldım da ne oldu halen kullanmadım :))
Ağustos kutusunda Nuxe ürünleri var. Nashi argan saç bakım yağı ve Robarti Cavalli parfüm testırı ve Nuxe için 15 tl indirim kuponu,ancak kupon geçerli olması için 100 tl alışveriş yapmanız lazım. 100 tl' ye 15 tl :) çok komik geldi bana.

Nuxe ürünleri çok merak ediyorum ama. Yanlış hatırlamıyorsam 2 ay önce Nuxe kahve özlü peeling gelmişti ve çok muhteşem bir üründü..

Bakalım hangi ürünlerden memnun kalacağız.

4 yorum:

  1. Gün batımını seyretmeyi ne çok severim, paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende seviyorum güneşin batışını :)
      rica ederim..

      Sil