5 Ağustos 2013 Pazartesi

ENGLISH HOME ALISVERISI

                                       ALIŞVERİŞ
Selamlar :))


Dün akşam annemle birlikte Nata Vega alışveriş merkezine gittik. Ankara' da Doğukent Caddesinde Mamak ve Çankaya'nın ortasında çok büyük bir avm. Yanında yine Anatolium Avm ile birleşik. Niyetim Ikea'yı gezmekti ama o kadar vaktim yoktu. Bende hemen English Home girdim ve bir kaç parça bir şeyler kaptım.

 Bu güzel kuş figürlü peçetelikten 2 tane aldım.


 Bu orijinal dikiş kutusu

 Harika gül desenli pikede benim için. Bu tarza bayılıyorum.. Bunun nevresim serisini de tamamlayacağım.

 Kutu peçetelik yine gül desenli
İçindeki peçeteler ise bu şekilde

9 yorum:

  1. Aklınızda bulunması açısından küçük bir şey paylaşmak isterim, bu peçeteler (aynı model yani) BİM'de de mevcut. Belki fark etmemiş olabilirsiniz. Küçük bir hatırlatma;)

    YanıtlaSil
  2. Evet biliyorum canım. Bimden de alıyorum zaten sürekli desenli peçete

    YanıtlaSil
  3. hepsi çok güzel canım özellikle peçeteliği çok beğendim güle güle kullanılsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. daha iyisi, daha güzeli senin olsun :)

      Sil
  4. Pikene bayıldım canımm fiyatını hatırlıyor musun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hatırlamaz olur muyum? 35 tl etiket fiyati ama indirim var 26 tl ye geliyor canım.kumaşı çok güzel, bir incele derim.

      Sil
  5. Güle güle kullan canım nata vega benim eve yakın olduğu için bende hep ordan alış veriş yapıyorum
    English home da çeyizime çok şey aldım
    Defolu diye 7 liraya pike almıştım ara ara defosunu bulamadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) zaten defolu dedikleri baskıda 3 cm yanlış yere gül koymuşlar ona defolu diyorlar :)) benim de evim nata vegaya yakın :) komşuyuz yani

      Sil
  6. gulegule kullanın hem sen hem de hediye aldığın sevdiklerin cok guzellermiş:)

    YanıtlaSil