22 Ağustos 2013 Perşembe

FLORMAR

 Selamlar :))
Bu gün sizlere uzun zaman önce aldığım flormar far paletini göstermek istiyorum. Siyah renk için almıştım gölgelendirme yapmak ve dumanlı göz makyajlarında kullanmak için.5 renkten oluşan bu paleti 15 TL' ye almıştım o zamanlar, yani nisan ayında..İçindeki renkler;
  • beyaz 
  • açık gri
  • koyu gri
  • lacivert
  • siyah



 İçinde birde çift taraflı,sünger uçlu fırçası mevcut. Farların renk vermesi güzel, ancak baz kullanmazsanız öğleden sonra biraz çizgilenme ve renkte uçma olabilir.

tende durması bu şekilde. seviyorum bu paleti..

10 yorum:

  1. Bende de var aynısından, ben de seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende seviyorum, iyi günlerde kullan sende tatlım

      Sil
  2. renk tonları harikaymıs gulegule kullan cok beğendim tam benim renkler:)

    YanıtlaSil
  3. Aynı paletten kızımda da var ve bana asla kullandırmıyor..:))
    Sen güle güle kullan.. Selamlar..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen gel Ankara'ya ben sana kullandırırım tatlım, arada bir kaçamak olarak sür heyecanlı olur ve seveceğinden eminim..

      Sil
  4. ben de toprak tonlarında olanından aldım ve çok memnunumm :) güle güle kullann :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok seviyorum bende :)) teşekkür ederim sende iyi günlerde kullan canım

      Sil
  5. Çok güzelmiş bende de bir paleti var tozutma sorunuyla karşı karşıyayım :((

    YanıtlaSil
  6. Ben tozutma sorunu yaşamadım, sende ki acaba hangisi canım bir yazıp paylaşsan?

    YanıtlaSil