9 Eylül 2013 Pazartesi

CLINIQUE TURNAROUND OVERNİGHT

Selamlar :))

Pazartesi yazısı  ile karşınızdayım. Saatlerimiz öğlen oldu içinizde pazartesi sendromu yaşayan var mı bilmiyorum ama ben bu pazartesi sendromsuz atlatıyorum. Dün gece de 1.30 da uyudum sabah 6.00 da uyandım. Şimdi vay be enerjiye bak demeyin çarşamba pert olurum. Bu düzensiz yaşama rağmen cildimin canlı ve ışıltılı olmasını ise clınıque turnaround overnight radiance mouisturizer gece kremine borçluyum.
 Clınıque markası benim favorilerim arasında, verdiğim parayı hak ediyor. Çünkü ürünler paraben içermiyor, parfüm yok içinde. Clınıque markası tedavi edici özelliği ile de benim gönlümde taht kurmuş durumda.


Krem yapısal olarak çok koyu kıvamlı değil. Sadece geceleri kullanılan bir krem ve bu sebeple en az 8 - 9 ay idare ediyor beni. Sabah uyandığınızda ışıltılı ve yumuşak bir cilt istiyorsanız öneririm. Daha yorgun ciltler için yine aynı serinin serumu da mevcut. Cildimizin en önemli ihtiyacı su ve ne yazık ki yağlı bir cildim olduğu için 2 litre içtiğim suyunda bir faydasını göremiyorum. Krem ve maskelerle desteklemem gerekiyor. Clınıque cilt yenileyici gece kremi, gece boyunca arındırma ve nemlendirme etkisini bir yerine getiriyor. Cildimde ki donuk ve cansız görüntüyü yok ediyor. Severek kullandığım bir krem. Arada kaçamak yaparak gündüzleri de sürüyorum. Sizinde bu tarz bir sorununuz varsa tavsiye ederim.

Sizlerin gece kremleri nelerdir?

8 yorum:

  1. bunun maskesini de tavsiye ederim canım =) özellikle kışın =) güle güle kullan kremini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım fikir için. Şuan elimde clınıque kil maskesi var onu bitirince bir sorayım danışmanıma :)

      Sil
  2. şu anda yes to carrots markasının gece kremini kullanıyorum.. fena değil gibi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben o markayı duymadım ve görmedim yazısını girermisin bir gün bloguna

      Sil
    2. bitmesini bekliyorum yazmak için çok az kaldı..

      Sil
  3. Clinique ürünlerini seviyorum :)

    YanıtlaSil