13 Eylül 2013 Cuma

GRATİS ALIŞVERİŞİ

Selamlar :))
Günün ikinci yazısı ile sizlerleyim. Bu bir alışveriş yazısı I love shopping diyebileceğim bir yazı ve ihtiyaç doğrultusunda olduğunu söyleyebilirim.
Bildiğiniz üzere kozmetik diyetindeyim, ne kadar rujlar, allıklar, rimeller hoşuma gitse de ihtiyacım olmadan bir ürün almayacağım. Alırsam Alice bana kızar ://

 Bakalım gratis torbamın içinden neler çıkacak?
  •  Microfiber yüz temizleme süngeri
  • Not defteri
  • Essence oje
  • Şelale aseton
  • Gözlük kabı


 Bu not defteri uzun zamandır aklımdaydı. Çok hoşuma giden bir mavi kap, sexi bir hatun, kırmızı çanta işte bu sebeple bu defter benim olmalıydı ve aldım 8,5 TL Acaba neler yazsam? Yada yazmaya kıyabilecek miyim?

 Essence ojelerde kampanya varmış, 2 oje alana şelale aseton hediye dedi satış temsilcisi bağğyyaan :)) ve aseton ihtiyacım olduğundan hemen kaptım iki ojeyi. Şelale asetonu daha öncede kullanmıştım vasat bir ürün değil, Kullanılabilir. Ojelerin tanesi 2,5 TL
 Gratise özel gözlük kapları yine tam benlik bir şey üzerinde sexi hatun açmış sağını solunu oturuyor :)) bana ve Tuğba'ya özel üretim gibi hemen iki tane kaptım, hediye paketinin içindeki Tuğba'ya. Aslında ben bu ürünü yeni yıl hediyesi olarak vermek istedim arkadaşıma ama '3 ay beklemek istemiyorum, gıcıklık etme' deyince bende verdim hediyesini :))
Microfiber yüz temizleme süngeri. Paketin içinde 3 tane var. Fiyatı 4,5 TL Kullandığım yüz temizleme süngerleri artık parçalanma moduna girince bunları da attım sepete. Maskelerimi temizlemede çok işime yarıyorlar.
Gördüğünüz gibi kozmetik olarak sadece oje ve aseton var, bu sebeple kozmetik diyetini bozmuş sayılmam dimi Alice?

29 yorum:

  1. senacım gule gule kullan tatlım. o yuz temizleme seylerini cok merak ettim hic gormemiştiiimm Gratis'de :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim çok sık gözüme çarpıyordu ve şuan galiba bu süngerlerde indirimde o sebeple aldım. Bir gittiğinde sor bakalım kızlara :)

      Sil
  2. güle güle kullan canım gözlük kabını çok sevdim:)

    YanıtlaSil
  3. artık kullanmaya kıyamadığım ürünler için şöyle diyorum bir gün bozulacaklar ve o zaman hiç kullanmadan çöpe atmak bana daha çok koyacak o yüzden ne istersen anında kullan canım :)
    hazioz.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın canım. Kullanıyorum bende ne kadar içim gitse de :)

      Sil
  4. Güle güle kullan canım, inşallah ben de bugün iş çıkışı gidip bir göz atacağım yeni gelen giden bişeyler var mı yok mu diye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bekliyorum eğer yeni bir şey alırsan yaz lütfen

      Sil
  5. Not defteri cok sekermis gule gule kullan canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, bende çok şeker ve güzel buluyorum o defterleri

      Sil
  6. Gözlük kabına bayıldım kaç kez gördüm alma fırsatım olmamıştı.. Mükemmel diyorum hepsini güle güle kullan..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacığım mutlaka almalısın harika, her gören bayılıyor..

      Sil
  7. Yüz temizleme süngerleri hoşuma gitti.Gratise ilk uğrayışımda hemen bakıcam.Hepsini güle güle kullan canım. Ben de bir süredir gereksiz kozmetik alışverişi yapmamaya çalışıyorum. Hayırlısı bakalım ne kadar dayanıcam :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ürün alıyoruz ve bitmiyoor. Ev aynı renk far ve rujla doldu :) Yüzüne peelingde yapıyor süngerler tavsiye ederim canım.

      Sil
  8. güle güle kullan canım o gözlük kabına bayıldım bir gratis görsem ilk alacağim şey olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al mutlaka bayılacaksın :))

      Sil
    2. şehrimde olsa hemen alırdım artık gezmeye gittiğim bir şehirde denk gelirsem ama uzun bir süre oda olmayacak sen güle güle kullan valla harika şeyler varmış:)

      Sil
    3. Gel Ankara'ya birlikte alırız :) istediğin şeyler olduğu zaman yardımcı oluruz canım

      Sil
  9. canım gözlük kabının fiyatı nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok pardon yazmayı unutmuşum 15 TL canım

      Sil
    2. bayıldım ya gözlük kabına :) teşekkrür ederim :)

      Sil
  10. Güle güle kullan canım, ay epeydir alışveriş yapmıyorum çok canım çekti :')

    YanıtlaSil
  11. Gözlük kabı çok şeker (: Güle güle kullanmalar hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım. Daha güzeli senin olsun

      Sil
  12. Not defteri ve gözlük kabına bayıldım canım. Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Sevdacığım daha güzeli senin olsun..

      Sil