13 Eylül 2013 Cuma

Tavsiye Kanalı

Selamlar :))
Herkese kocaman günaydın diliyorum ve hayırlı cumalar olsun hepimiz için.
Dün hiç ummadığım bir anda kargo geldi, siparişim yoktu ve çok şaşırdım hemen paketi açım şaşkınlığım sevince dönüşte paket tavsiye kanalından geliyordu. Televizyon yada internetten hepimiz alışveriş yapmaya bayılıyoruz. Zaman zaman Kanal D Shopping kanalını izlediğim de doğrudur. Gelen katalogdan harika bir fotoğraf makinesi sipariş etmek istiyorum sizlere daha güzel fotoğraflar çekmek için.100 TL alışverişim içinde 10 TL indirim kuponum var ama keşke biraz daha yüksek bir miktar olsaydı indirim ://
 Gelen kutuları açmayı çok severim. Teşekkürler tavsiye kanalı..
 Kutunun içinden 3 adet 10 TL indirim kuponu, kataloglar ve çok şirin bir ped çantası çıktı.
İtiraf ediyorum ped çantasına bayıldım.
Her rossman ziyaretimde bir ped çantası almayı düşünüyordum ve vazgeçiyordum. Kutunun içinden çıkınca  daha çok sevindim, çok şirin bir çanta. O rahatsız günlerde bu şirin çanta yanımda olacağı için gerçekten melek gibi hissedeceğim kesin.

6 yorum:

  1. nedense benim kargom gelmedi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım en son bir güncelleme yapman istenmişti yaptın mı? benim de English home kargom gelmedi malesef.

      Sil
  2. Kanal d soppıng reklam kanalı dımi ya :S nefret ederim reklamları izlemekten kim severki :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet reklam kanalı. Bazı ürün tanıtımlarını izlemek benim hoşuma gidiyor, yada üşendiğim zaman kumandayı almaktan nefret ederim :)

      Sil
  3. aaa indirim ceki mi gelmiş bende hediye gelecek sanmıstım benimki de henuz gelmedi:) hadi bakalım neler alacaksın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim dijital fotoğraf makinem yok, fiyat araştırması yapıp alabilirim. Kuponlar yıl sonuna kadar geçerli,beni en çok sevindiren ped çantası oldu,2 TL lik bir ürün ama benim hoşuma gitti

      Sil