3 Ekim 2013 Perşembe

Ekim Vanilya Kutu

Selamlar :))
Bugün vanilya kutu günüydü. Her ay ne gelecek diye merakla bekliyorum, bakalım neler gelmiş bu ay


 Bu ay kutu geçen aylardan farklıydı. Dergiyi açtığım zaman fark ettim ki nostalji ayı yapmışlar bu ay :)) Tabi ben o zamanlar vanilya kutudan habersiz olduğum için bana nostaljik gelmedi.
 Kutu görüntüsü bu şekilde. 5 adet far, 2 krem ve maskara vardı.Keşke kremlerden biri de tam boy olsaydı :)) ve rimelim koyu kahve yerine siyah çıksaydı. Yinede rimelin koyu kahve olması çok sorun değil benim için çünkü bazen kullanırım kahve rimel.
Farların rengine bayıldım bayıldım, sonra tekrar bayıldım.





Toplu olarak da bu şekilde farlar.
Boots Botanics göz farı olarak geçiyor, bitkisel bir içeriğe sahip olduğu yazıyor dergisinde. Boots Botanics rimelin dergide gösterilen satış fiyatı 29 TL
Fresh look pearl white serum ise kış aylarında cilt lekeleriyle savaşmak için ve cilt tonunu eşitlemek içinmiş. Vanilya club satışı 30 ml 90 TL
Anna lotan yüz temizleme jeli sitede 51 TL
Sizler beğendiniz mi bu ay vanilya kutuyu?

11 yorum:

  1. Canım farlar cok guzel gozukuyor. Gule gule kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  2. Keşke her çeşitten bir tane olsaydı farları abartmışlar sanki :D ama güzel genede kutu güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 5 tane far görünce bende şaşırdım canım, teşekkür ederim tatlım öptümmm

      Sil
  3. 5 far yerine farklı ürünler olsa yada krem tam boy olsa sanki daha güzel olurmus.
    Sen beğendiysen sorun yok.
    İyi günlerde kullanman dileğiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım bende tam boy krem tercih ederdim, ama ne yazık ki far geldi :)
      Teşekkürler

      Sil
  4. Bence de beş far koyacaklarına kremin birini tam boy koyup 3 farkoysalar falan daha iyi olurmuş diye düşünüyorum

    YanıtlaSil
  5. farlar güzel.lila rengini çok begendim.

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar guzel kutu, bitkisel kozmetik leke serumu falan :)

    YanıtlaSil