1 Ekim 2013 Salı

MAVİ DÜKKAN

Selamlar :))
Geçen gün harika bir blog arkadaşım olmuştu yazısı için tık tık Mavi dükkanın sahibi Ceren lafın kısası artık benim kankam :))
Bir etkinlik düzenlemişti ve bende katıldım o etkinlik yazısı için sizi cerenin bloguna davet ediyorum kızlar.
Mavi dükkan blog etkinliği tıklayın ve harika kutulara bir göz atın derim.
Ceren samsunda yaşayan nişanlı bir arkadaşımız yakın zaman da düğünü olacak inşallah. Ve ben evde kaldım! Şuan cerene kızdım ://
Ne kadar evde kaldım diye cerene kızsam da bir gün cerenle bur tarz bir manzarada yemek yiyeceğim.

8 yorum:

  1. Amin insallah yıcez kahvelet içip fallar bakcaz cok tatlısın ama kızma sevıyorum senı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seni seviyorum ceren :)
      Beni sevdiğine neden kızayım canım anlamadım?

      Sil
  2. bende gelebilir miyiiim senaaaa :)))))))

    YanıtlaSil
  3. Sende gel canım sensız olmaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelrim tabi :P Adana ya gelin gezelim :)

      Sil
    2. Merve sen gel ankaraya canım :) Adanalıyım ama nedense sevemiyorum orayı ://

      Sil