23 Ekim 2013 Çarşamba

WATSONS FACİAL SAUNA

YÜZ SAUNASI

Selamlar :))

Günün ikinci yazısı ile sizlerleyim, çok özlemeyin beni dedim :))

 Bu ürün watsons mağazalarında satışta. 2 senedir alayım mı, alsam mı diye kıvranıyorum. En son almaya niyet ettiğimde mağaza stoklarında yoktu, sonra başka bir watsons mağazasına gittim orada da almaktan vazgeçtim, sonrada neden almadım diye pişman oldum. Yani istediğim bir üründü ama alıp almama konusunda karasızdım. Neden karasızdım ona da emin değilim. Sonuçta işime yarayacak bir ürün, zaten düzenli olarak gidip cilt temizliği yaptırıp o kadar para veriyorum evde kendim yaparım daha iyi neticede.

 Ürün yüzümüze buhar vererek cildin nemlenmesini sağlıyor. Nemli ciltte siyah nokta temizliği çok daha rahat yapılır.Ürünü alalı 3 ay falan oldu ve 2 kere kendim, 3 kerede annem üzerinde denedim.
 30 ml olan mini kapla cihazın içine su koyuyoruz ve buharın cildimize nüfuz etmesini bekliyoruz.
 Bu aparat sadece burun bölgesi için özel tasarlanmış. Kullanımı pratik.
Ürün 4 parçadan oluşuyor.
Elektrikli su haznesi, 
Su kabı, 
Yüz aparatı 
Burun aparatı
 Yüz için olan aparat yüze uygun, kullanırken sorun yaşamadım.
Kutu üzerine koyduğum alet ise komedon. Yüzümü bununla temizliyorum. Buhar ile yumuşayan siyah nokta ve gözeneklerin içindeki yağı çıkartıyorum. Kullanımı pratik,evimde keyifle yapıyorum cilt temizliğimi. Fiyatı 30 TL Watsons mağazalarından temin edebilirsiniz.

Sizler denediniz mi bu ürünü?

xoxo

31 yorum:

  1. Çok güzel bir ürünmüş fiyatı da harika.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 yılda garantili, bende severek kullanıyorum :)

      Sil
  2. çok iyiymiş yaa, ben bunu nasıl kaçırmışım :) fiyatı da gayet uygun, saol canım yaa hemen alayım ben de :)

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan cnm. ay başlığı yanlış okumuşum ne faciası olmuş diyorum içimden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüz yılın faciası tatlım :)
      Teşekkür ederim :))

      Sil
  4. aaa güle güle kullan canım çok güzel bunu evde yapmak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde konforlu oluyor valla :) randevu almadan istediğin zaman yap

      Sil
  5. Bende hep merak ediyordum bu ürünü. Güzelmiş anlaşılan güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merakın geçtiyse ne mutlu bana, işe yarayan bir ürün severek kullanıyorum.

      Sil
  6. Ya aynen bende 2 senedir alsam almasam diye diye kararsız kalmıştım, biri çıksada yazısını yazsa diyordum :D Ellerine sağlık canım çok güzel bir post olmuş, demek ki alınabilitesi yüksek bir ürün ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben aldım ve pişman olmadım canım, umarım sende memnun kalırsın.
      Yararlı olduğuma sevindim :)

      Sil
  7. Fiyatı da uygunmuş canım. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  8. Diğer yorumlara benzer olacak ama benim de merak ettiğim bir üründü en kısa zamanda ben de alacağım, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merakınız gittiyse ne mutlu bana :)
      Teşekkür ederim

      Sil
  9. Konedon kutunun içindenmi çıktı, sizmi aldınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kozmetik ürünleri satan bir dükkandan almıştım Bahar Hanım

      Sil
    2. Teşekkür ederim, hem bu aletin adını da öğrenmiş oldum :))

      Sil
  10. Güle güle kullan tatlım. Özellikle banyo sonrası daha fazla işe yarar diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım. Banyo öncesi sonrası fark etmiyor hep kullanıyorum :)

      Sil
  11. Amanın benim bunu mutlaka edinmem lazım :))

    YanıtlaSil
  12. bendede var :) 2 ay oldu bu ay yazıcam memnumum şimdililk
    ama su komedonu kullanmayı bi türlü beceremiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pratik yap cildine zarar vermeden kullanımı öğrenirsen çok pratik :) yazını bekliyorum canım

      Sil
  13. Merhaba. Hala satışta midir acaba hiç gördünüz mü bu aralar? Duygu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Duygu Hanım,evet satışta diye biliyorum.

      Sil
  14. Hala cihazi kullanan var mi ? Herhangi bir sorunla karsilasildi mi merak ediyorum ben de alacagim cunku. Bozuldu mu en onemlisi o :)

    YanıtlaSil
  15. Hala cihazi kullanan var mi ? Herhangi bir sorunla karsilasildi mi merak ediyorum ben de alacagim cunku. Bozuldu mu en onemlisi o :)

    YanıtlaSil