25 Kasım 2013 Pazartesi

CLINIQUE PORE REFINING SOLUTIONS

Selamlar :))


 Bugün sizlere uzun zamandır kullandığım bir üründen bahsetmek istiyorum. Clinique markasını çok severim kullanıyorum ve bir çok ürününden memnunum. Ancak bu serum için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Clinique pore refining solutions gözeneklerin görünümünü azaltmayı hedefliyor. Peki vaad edilen gözenek görünümünü hafifletiyor mu? Malesef bu soruya cevabım HAYIR. Benim çok büyük bir gözenek sorunum yok,yinede bu ürünü denemek istedim ve aldım. 6 haftadır da düzenli kullanıyorum. Günlük olarak clinique 3 adımlı cilt temizliğinden sonra bu serumu gözeneklerin yoğun olduğu bölgeye yani burun çevreme sürüyorum. Aynada detaylı incelediğimde çok bir fark göremedim. Sadece sürülen bölgeyi çok güzel yumuşacık yapıyor. Kadifemsi bir his veriyor. Tekrar almak için bu yeterli değil malesef ://


Ürün pompalı şişede satılıyor,buda aslında bir çoğumuzun sevdiği ambalaj şekli ama dediğim gibi çok elzem bir ürün değil. Bittiğinde tekrar almayacağım. Ne zaman biter bilemiyorum,düzenli kullanıyor olmama rağmen clinique ürünleri çok bereketli.
Bu üründen memnun kalan var mı bilmiyorum :))

xoxo

6 yorum:

  1. Canım ben ne yazik ki gozenekleri tamamen gecirebilecek bir urun oldugunu sanmıyorum. En etkili sonuc vereni lazer sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Galiba öyle, Allah'tan öyle çok açık gözeneklerim yokta fazla dert etmiyorum.

      Sil
  2. Gözenekler nedense hiç gitmiyorlar fakat düzenli kullanımla küçülten bir ürün buldum ben, 1,5 yıldır onu kullanmaktayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizimle de paylaşmış olsaydın keşke buradan :)

      Sil
  3. Bende clinique markasını kullandım hiç memnun kalmadim. Benim için en iyi ürün kihels in beyaz amazon kili serisini öneririm. Ozellikle maskesini. Benim gozeneklerime iyi geldi. Küçültüyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok methini duydum kihels ürünlerinin ama henüz deneme imkanım olmadı, en kısa sürede alırım diye umut ediyorum :) tavsiyen için teşekkürler canım

      Sil