25 Kasım 2013 Pazartesi

MAKYAJIM DA NELER KULLANDIM?

Selamlar :))
Bugün farkında mısınız çok çalışkanım. Günün 3. yazısı makyajım da neler kullandım. Aslında instagramda ilk bu yazıyı yazacağımı duyurmuştum ama öncelikle 2 başka yazı girdim :) İlk yazım olan clinique ürün incelemesi için buraya tık tık 
İkinci yazı olan yeni yıl etkinliği için de buraya tık tık lütfen :)
Ve şimdi de gelelim makyajım da neler kullandım yazısına.

Ankaralı blogerlar olarak buluştuğumuz etkinlikte flormar tarafından hediye edilen mavi farı uyguladım gözlerime ve the balm mary lou manizer aydınlatıcıyı göz çevreme sürdüm. Fondöten ve pudra kullanmadım.Işıltılı makyajı seviyorum. Pazartesi sendromu yaşadığım için biraz aydınlık ve ışıltılı olmak istedim :))

 Dudağıma yine Ankaralı bloger etkiliğinden flormar tarafından hediye edilen ruju sürdüm. Rengi çok güzel bu foto da flaşlı çekim.
 Burada ise flaşsız rengini görüyoruz.




 Renk olarak çok hoş bir mavi ben bayıldım bu renge :)

Bende pastelin bir mavisi o da renk olarak buna benziyor. Seviyorum mavi makyajı galiba :)

Genel olarak ürünlere bakalım,
The Balm mary lou manizer aydınlatıcı
The Balm hot mama allık
Flormar far
Flormar ruj
Clinique çift taraflı rimel
xoxo

6 yorum:

  1. Renk çok canlı canım güzel olmus göz pınarlarına hafif sürüp dısa dogru koyu renkle de cok guzel olur oyle de gormek ıstıorumm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim mervem ister de ben yapmam mı :) en kısa zaman da yapacağım tatlım

      Sil
  2. farın rengini çok sevdimmm :)

    YanıtlaSil
  3. İndirimde bu mavi farda da gözüm vardı ama maalesef mavi bana hiç yakışmıyor :( Koyu gri lacivert gibi bir rengi vardı bende onu aldım ama henüz kullanmadım, kalıcılığı nasıl farın memnun musun? Ojelerin şıklığıda gözümden kaçmadı ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bugün ilk kez sürdüm canım ve baz kullanmadım. Akşam eve geldim halen gözümde. Bende aynı renk pastelin vardı, pastelden daha iyi. Ojelerimi fark edip beğenmene sevindim :)

      Sil