21 Kasım 2013 Perşembe

ORLY OJE ( onlineeczane)

Selamlar :))

Geçtiğimiz cumartesi günü katıldığımız lansmanda hediye edilen ORLY ojeyi bugün sürdüm.( Etkinliği okumak için tık tık ) Benim çok beğendiğim ojeyi, bakalım sizde beğenecek misiniz?

 Renk çok güzel bir nude ton. Tırnaklarıma 2 kat sürdüm. Çok asil buluyorum ben nude ojeleri. Acil bir işim olduğunda hemen sür ve çık. Bu renk ojeler ve her kıyafete uyum sağlıyor ayrıca. Tırnakları bakımlı göstermesi de artı bir puan.
Sol elimde, yüzük parmağıma ise, dün Sen İstiyor Ruj'dan gelen golden rose carnival ojeyi sürdüm.Golden Rose Carnival oje, harika bir şeker bir pembesi ve elime renk kattı.

 Tırnakta duruşu çok doğal Orly ojenin. Evde manikür keyfini bu tarz ojeler daha güzel yansıtıyor bence. Çünkü elimiz çok şık görünüyor bu nude tonlarda. Yaz kış kullanmaktan keyif aldığım bir renk.
Bloger etkinliğine sponsor olan  onlineeczanem sitesine teşekkür ederim. Orly oje yapı olarak hoşuma gitti. Kuruma hızı oldukça iyi. Tırnaklarıma verdiği parlaklık ve doğal duruş için ben çok sevdim. French yaptığımız zamanda rahatlıkla kullanılabilecek bir renk.
xoxo




8 yorum:

  1. Sanıyorum aynı renk bendekiyle :) Çok hoş durmuş sende ;)
    En kısa sürede denemeliyim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen sürmelisin tatlım çok şık duruyor bence :)
      Sevgiler

      Sil
  2. nude tonlar benimde vazgeçilmezim temiz ve bakımlı hissettiriyor..=)

    YanıtlaSil
  3. henüz orly deneme fırsatım olmadı ama güzel olduğunu duydum okudum:) renk vermeyecek bir ojeye benziyor kaç kat sürersen sür base coat gibi kullanılabilir sanıyorum:) güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ilk kez onlineeczanem sayesende tanıştım ama çok sevdim :)
      Evet yazıda da söylediğim gibi french ile de kullanılabilecek bir renk :)
      Teşekkür ederim daha güzel renkleri senin olsun

      Sil
  4. Bende cok guzel buluorum bu tonları gercekten temiz gosterıyor :)

    YanıtlaSil