8 Ocak 2014 Çarşamba

Vanilya Kutu Ocak ayı

                                           Selamlar :))Vanilya kutudan neler gelmiş bakmadan önce geçen ay ki kutu hezimetinden sonra bu kutuyu sevdim ben ilk olarak onu söylemek istedim :))

 Kutunun genel görüntüsü bu şekildeydi. Eskiden daha kaliteli ve güzel kutularla gönderim yapılıyordu onu da söylemeden geçemeyeceğim


alessondra el peelingi
alessondra oje
alessondra ruj
alessondra lip gloss
alessondra parfüm testerı (stiletto)
Hello kitty yara bandı
ve alessondra ürünlerinin tanıtıldığı bir kitapçık.

 Rujun ve likitin rengine bayıldım. Her tasarım ve ürün kapağı kalitesi çok güzel. Ruju sürdüm detaylıca yazacağım biraz deniyimledikten sonra.

Bu fotoğrafta ruj ve glos flaşlı çekim, renkler tam benlik.. Parfümün kokusunu da beğendim tenime uygun. Belki tam boy alınabilir. Hello kitty yara bandı çok sevimli :)
Daha öncede alessondra  ojesi çıkmıştı bana kutudan oje kalitesi olarak çok güzeller severek kullanıyordum ama kız kardeşim el koymuştu ojeye :)
Bu ay sevdim ben vanilya kutuyu :))
xoxo

16 yorum:

  1. Kutularda ortak tek bir ürün bile yok :) Sanırım ikimizin de beğeneceği kutular gelmiş... Rujun rengi güzelmiş ama bana iyi ki bu kutu gelmemiş, o kadar çok ruj ve oje var ki denenmeyi bekleyen :) Denedikten sonraki yazılarını da bekliyorum merakla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkimizinde istediği kutular olması güzel, bu ay tam kalbimizden vurdu bizi vanilya ekibi :)
      Ruju sürdüm beğendim detaylı yazısı mutlaka gelecektir.
      Sevgiler

      Sil
  2. ürünler az geldi sanki ya .Güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten genelde 5 yada 6 ürün oluyor tatlım ve bu ay hepsi tam boyu çıktı gibi bir şey :) ben sevdim

      Sil
  3. yaa ben hala kararsızım başlasam mı buna başlamasam mı.. ne dersin değer mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eşine aldır canım kutuyu :) çek gitsin kredi kartından :)
      Ben bazı aylar çok seviyorum ama bazı aylarda sevmiyorum

      Sil
  4. Güzel şeyler çıkmış canım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. Kitty'li yarabandı!! Koca kutudan ilk dikkatimi çeken o oldu ! :D
    Güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bantları yapıştırmak için elimi kesmem gerek sanırım :)
      Teşekkürler

      Sil
  6. nasıl alıyorsunuz bu kutuları ve ücreti ne kadar oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üyelik sistemiyle alıyoruz ve aylık 35 TL

      Sil
  7. canım güzel günlerde kullanmanı dilerim,bende birkaç aydır dondurmuştum üyeliği.merak ediyordum bu aralar kutuları,güzel oldu yazın:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Alessandro ürünlerini çok merak ediyorummm. Güle güle kullan=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel ürünler cidden, tavsiye ederim

      Sil