12 Şubat 2014 Çarşamba

Kömür Özlü Saç Maskesi Rapunzel Hair

                                            Selamlar :))


Geçtiğimiz haftalarda bir kargo aldım ve içinden çok ilginç bir saç maskesi numunesi çıktı. GülsenDogan arkadaşımızın aracılığıyla Rapunzel_Hair sitesi bizlere denememiz için Kömür Özlü saç maskesi gönderdi. Ürünü 3 kez denedim ve yorumlamaya geçiyorum.Ürün içerisinde bambu ağacının ekstresi bulunuyormuş.


 Saç diplerine ve saç derimize değdirmeden, ürünü saç uçlarına ve boyuna sürüyoruz. En az 15 dakika saçlarımızda bekletiyoruz ve duruluyoruz. İşte kullanımı bu kadar basit.


Peki ürün ne işe yarıyor, ilk olarak benim gözlemlerime bakalım;
Kokusu çok hoş ve değişik, saçlarımda da kalıcı bir kokusu var.
Duştan sonra tekrar bir krem kullanmadım, saç açıcı spreyde sıkmadım ve saçlarım çok rahat tarandı.
İnce ve çok dolaşık saçlarım olduğu illa ki özel işlem yapmam gerekiyor ama bu maske sayesinde gerek kalmadı.
Elektriklenen saç tellerimi kontrol altına aldı. Yumuşacık yaptı.
Ürün sitesinde verilen bilgi ise;
Tüm saç tiplerini onarıp bakım yapar.
Tüm saç renkleri için uygun olup parlaklığı artırır, hatta yaratır.
Saçtaki elektriklenmesini azaltıp, bazı saç tiplerinde gözle görülür düzleşmesini sağlar.
Saçtaki yağı emer, kafa derisini temiz tutar.
Saçlarınızdaki temizlik hissini daha uzun süre boyunca yaşamanızı sağlar.
Saçlarınız kolayca taranmasına yardımcı olur.
Yıpranmış saçları güçlendirir ve daha canlı yapar.
Saçlardaki hasarlı yerleri güçlendirerek düzelmesini sağlar.
Mis gibi kokusu gün boyunca sizlerle beraber olsun!
İnternet sitesinden ürüne ulaşabilirsiniz. Ben bu maskeyi çok sevdim.


*Bu arada Ekoz Kozmetik ile devam eden çekilişime katılmayı unutmayın lütfen
Buradan katılabilirsiniz 

12 yorum:

  1. Bir kaç yerde daha duydum ilginç bir ürüne benziyor :))

    YanıtlaSil
  2. Neden saç diplerine sürmüyorsuz, sitelerinde saç diplerinide sürün diyor, sizinki farklı bir ürün mü?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelen ürünün kutusunda saç diplerine değdirmeyin yazıyordu, neden bilmiyorum :(

      Sil
  3. Bu maskeyi cok merak ettim tatlım :)

    YanıtlaSil
  4. Bu maskeye sürekli rastlıyorum bloglarda, çok merakımı cezbediyor :) Genelde herkesin yorumları oldukça olumlu... Güle güle kullan :)

    Bloguna Mervelil'in sayfasından geldim, instagram, bloglovin nerden bulduysam takibe aldım :))) Yeni Bloggerım, bana da beklerim :)

    http://vintage-witch.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Severek kullandım bende ürünü canım başta a-ca-badedim kömür özlü yazısını okuyunca ama benden tam not aldı

    YanıtlaSil
  6. Bende aynı şekilde kömür mü dedim ama maske çok güzel..

    YanıtlaSil