26 Şubat 2014 Çarşamba

LUSH Fresh Handmade Cosmetics

                                                                              Selamlar :))

Yaşadığım saç dökülme problemine ne yapsam çözüm bulamıyorum. Son olarak Lush markasına ait saç bakım kremi ve şampuan aldım.

Lush saç bakım kremi

 ROOTS Saç Bakım Kremi. 
İnce telli ve hacimsiz saçlarım olduğu için mağazadaki görevli bayan saç derisi için bu maskeyi önerdi.

Lush saç bakım kremi

Saçlarımız kuruyken saç diplerine masaj yaparak yediriyoruz ve 20 dakika sonra yıkıyoruz. Ben daha uzun süre tutuyorum saçımda.

Lush saç bakım kremi

 Taze nane ve mentol içerdiği için saç tellerini sağlamlaştırarak saç dökülmesini azaltıcı etkiye sahipmiş.Bunu anlamak için uzun bir süre deneyimlemek lazım.


Lush rehab şampuan
 Rehab şampuan.Saç ve saç derisini sağlıklı forma sokmak için temel yağlarla zenginleştirilmiş bir şampuan.

Lush rehab şampuan

Ürünlerin hayvanlar üzerinde test edilmemesi en büyük artı özelliklerinden biri.
Yeni kullanmaya başladığım bu ürünler umarım saç dökülme sorunumun önüne geçer. Ürünleri deneyimledikten sonra detaylı yazacağım.
Sizlerde kullanıp memnun kalan var mı?

5 yorum:

  1. Detaylı yazısını dort gozle bekliyorum canım...

    YanıtlaSil
  2. rehab'i çok övüyorlar benimde almaya niyetim var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdilik bir sorun yaşamadım sende al dene bakalım ikimizde memnun kalacak mıyız?

      Sil
  3. Hayvanlar üzerinde test edilmemesiyle gönlümü kazandı..Etkisini kısa zamada göstermesi dileğiyle. Bana da beklerim http://bellemelange.net/blog/

    YanıtlaSil