4 Şubat 2014 Salı

Sevgililer Günü / Mim

                                     Selamlar :))

Sevgili Bal Böceği beni mimlemiş, hemen cevaplamak istedim.
Benim yazımı okumadan önce Bal Böceği neler yazmış bir bakın lütfen.

1.Sevgililer günü sizin için önemli mi?
Çok önemli değil, uzun ilişkilerde biraz anlamsızlaşıyor galiba bu tarz günler. Sevgililer günü, bana geldiğin gündür GÜLÜM. :)))

2.İyi sevgili tanımı sizce nasıl olur?
Saygısını yitirmeyen bir insan benim için iyi sevgilidir desem de asıl önemli olan limitsiz kredi kartlı sevgilidir

3.Eşiniz yada sevgiliniz bu günü unutsa yada önemsemese tepkiniz ne olurdu?
Unutabilir çok doğal çünkü, hayat koşturmasında yoğun olabiliriz, önemsemiyorsa yine tepki vermem o 'nun tarzıdır, değiştiremem.

4.Sevgililer gününde size ne hediye alınsın isterdiniz?
Erkekler ne yazık ki hediye seçme özürlü, parasını versin :)) Güzel bir takı seti olabilir. Yada el emeği sürprizler, ikimizin fotoğrafını albüm yaptırabilir ve ya buna benzer fikirler hoşuma gider.

5.Sevgilinize ne hediye alacağınıza karar verdiniz mi?
Hediye almayacağım bu sene, mektup yazacağım.

6.Sevgililer gününü nerede nasıl kutlamak isterdiniz?
Evde baş başa, güzel bir yemek ve alkol olmalı. Mum ışığı da mutlaka olsun.

7.Evli kişilerde sevgililer günü kutlamalı mı?
Eğer iki tarafta hoşlanıyorsa neden kutlanmasın, karı kocalarda sevgilidir bence,kutlasınlar :))

8.70 yaşında bir çiftin sevgililer gününü kutlamak için sizinde olduğunuz bir mekana gelmiş görseniz ne düşünürsünüz?
Çok mutlu eder beni, çünkü bu saygı ve aşktır. Bende o tarz bir hayatı dilerdim.



Bende
Bir dilim limon
HaziOz
Bayan vertigo
Sihirli mavi

Hadi kızlar bekliyorum cevapları

12 yorum:

  1. Tatlim tesekkur ederim cevapladigin icin :)

    YanıtlaSil
  2. Gülümmmm :) Bu zamana kadar okuduğum en keyifli mim yazısıydı okumayan bin pişman olur :))) Şu limitsiz kredi kartlı sevgiliden bir tane de bana lütfen :Pp

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buyur gülüm emret :)
      Hemen sana da abisini yolluyorum derdim ama bende de yok LİMİTSİZ PARALI sevgili !

      Sil
  3. Hahah koymus yine meshur fotografı bıdık ya D: İnşallah güzel gecer sevgililer günün canım :) Ben yazdım bu mimi kuzucum ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kocam ve ben o fotoda ki :))
      Seninde çok mutlu geçsin günün canım :)))
      Bir daha cevapla Merve asdfghjklşi

      Sil
    2. tamam yarın yine yazarım sen iste yeterki :D

      Sil
  4. Limitsiz kredi kartlı sevgilidir! Ahahah deli! :))

    YanıtlaSil
  5. :)) Mim için teşekkürler ancak sevgiler günü, anneler günü, kadınlar günü hiç biri benim için bu ülkede kadına şiddet biraz olsun azalmadıkça ruhsuz birer günden farklı değil ne yazık ki :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadına şiddet ne yazık ki azalmaz. Bu ülke de hiç bir şey değişmez.

      Sil
  6. cok eğlenceli bir mimmiş :) sevgiler

    YanıtlaSil