5 Mart 2014 Çarşamba

Burçin'in Şeker Kurabiyeleri

                                                                        Selamlar :))

Bilenler bilir geçtiğimiz hafta İstanbul'a gitmiştim, gideceğim belliydi ama günü kesin değildi. İstanbul'da arkadaşımla birlikte şeker hamurundan yapılan kurabiyelerden yemek istiyordum ama ben yapmayı beceremediğim için yapan birilerine ulaşmam gerekiyordu. Bu sırada Burçin hanımın bloguna denk geldim ve hemen kendisine bir mail attım. Sonra günlerce yazışmalar derken her şey netleşti ve Burçin hanım bize çok güzel ve lezzetli kurabiyeler yaptı




Kurabiyelerin tasarımı Burçin hanıma aitti ben çok fazla bir şeye karışmadım, karışmaya da gerek yokmuş hepsi birbirinden güzeldi. Lezzetleri ise harikaydı.


 Benim gibi kelebek bloguna da bu yakışırdı. Kahvemizin yanında bize eşlik ettiği için Burçin' e çok teşekkür ederim. Emeğine ve eline sağlık.
Daha ayrıntılı fotoğraflara Burçin'in Hayal Adası blogundan bakabilirsiniz.

4 yorum:

  1. Çok güzellermiş özellikle üstünde aşk yazan :) afiyet olsun kelebeğime :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :)
      Buyur beraber olsunn

      Sil
  2. En az senin kadar tatlılar canım :)))) İnsan yemeye kıyamaz kiiiiiiii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım :)
      Bizde ilk başta yemeye kıyamadık :)

      Sil