27 Mayıs 2014 Salı

ÖNÜM ARKAM SAĞIM SOLUM SOBE

                                                                       Selamlar :))
Blogda yeni bir mim dalgası başladı Sobe :)) Umut Hikayem ve Dafin Yaprağı beni sobelemiş kızlara teşekkür ederim :))

*Arkadaşınız saçlarını boyatmış hiç yakışmamış. 'Nasıl olmuş?' diye sorunca ne dersiniz?
Yakın arkadaşımsa 'iğrenç olmuş ama sen beğendiysen sorun yok' derim,sıradan bir arkadaşsa 'normal olmuş' der geçerim.



*Evinizde hangisi olsun isterdiniz?
görsel buradan alıntı

Çok feci bir hayvan fobim var ama cesaretim olsa köpek beslerdim.


*İntikam;
Soğuk yenen bir yemektir,
Tatlıdır,


Gereklidir,
Gereksizdir,
Diğer (açıklayınız)

Soğuk yenen gerekli bir yemektir :))



*Ülkeyi kötülerden temizlemek için hangisi olmak isterdiniz?

görsel buradan alıntı

Powerpuff kızı olmak isterdim :) 

Tuğba'yı sobeledim






5 yorum:

  1. çok eğlenceli olmuş ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım :) eğlenceli bulmana sevindim

      Sil
  2. Ayy bende çok severdim powerpuff girll :))
    Çok güzel cavaplardı canım benim :)
    Teşekkürler kırmadığın için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen denk gelirsem halen izlerim powerpuff kızları :)
      Ben teşekkür ederim canım

      Sil