2 Şubat 2015 Pazartesi

COSMED SOFT EL BAKIM KREMİ


Selamlar :))
#sedavesenailekışamerhaba etkinliğimizde,tanıtım yapan firmalardan Cosmed markasına ait el kremini sizlere anlatmak istiyorum.

cosmed soft el kremi


 Cosmed markasını artık bir çoğumuz biliyoruz. Türk firması olan Cosmed,eczane markası yani dermokozmetik bir marka. Etkinlikte üç kişiye tam boy ürün hediye ettiler ve o şanslılardan biride bendim. El kremini hemen kullanmaya başladım ve bakalım kremi sevdim mi?

cosmed soft el kremi
Ürün 50 ml tüplü ambalajda, dış ambalajı sağlam esnek plastikten ve çantada ürün zarar görmüyor. Yanımızda taşımaya müsait olması sebebiyle sevdiğim bir krem oldu.
Özellikle çalıştığım yer sebebiyle ellerimi çok sık yıkıyorum ve ellerim sık yıkanmaya bağlı olarak tahriş oluyor. Cosmed soft el kremi sürdüğüm an cilt tarafından emilerek ellerimin ihtiyacı olan nemi karşıladı. Hafif bir kokusu var beni rahatsız etmedi,aksine bana çok hoş geldi bu koku.
Krem içerik olarak paraben ve phenoxyethanol içermiyor ama diğer bileşenleri çok masum değil. İçeriğe önem vermiyorsanız seveceğinizden eminim :)) Ankara ayazında severek kullandığım bir krem kendisi,içeriğinde aloe vera,shea yağı ve baobab yağı bulunuyormuş,galiba bu sebeple olacak ki ellerimin ihtiyacı olan nemi hemen sağladı. Cilt ve vücut bakımınıza özen gösteriyorsanız Cosmed ürünlerine bir şans vermenizi isterim. Ürünü ezcanelerde ve dermokozmetik sitelerinde bulabilirsiniz.
Güzel bir markayla tanıştığım için çok mutluyum :))

23 yorum:

  1. Ben Ankara'da çalışırken elimi kreme bulamak istiyordum :) Mersin'de o kadar yağlı kremler kullanmazken orada en yağlı kremleri kullanıyordum yaa ama yine de özledim galiba Ankara'yı daha doğrusu arkadaşları özledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bekleriz Ankara'ya :)
      Krem çok yağlı değil,formülü hafif.

      Sil
    2. havalar ısınsın geleceğim zaten her bahar ordayım :) benim gelişim şerefine bir buluşma ayarlar mısınız :D

      Sil
    3. Denk gelirsek buluşuruz :)

      Sil
  2. Denemek lazım anlatım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. El kremine ihtiyacım vardı. Comedy alayım bende denemiş olurum. Güzel tavsiye teşekkürler.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Duyduğum bütün el kremlerini neredeyse denemiş biri olarak bunu da deneyeceğim....

    YanıtlaSil
  5. el kremleriyle aram pek fazla iyi olmasa da insan merak ediyor haliyle paylaım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. Ben de kullandım ve memnun kaldım üründen

    YanıtlaSil
  7. Benim de ellerim cok cabuk tahris oluyor ozellikle cosmed in urunlerini de cok merak ediyorum :) elimdeki krem biter bitmez bu kremi deneyecegim
    madamemine.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cosmed eczane markası olması sebebiyle benim tercihim oldu. Ürün bilgisinde eldeki tahrişlere iyi geldiği yazıyor. Ellerim tahriş olmadığı için yorum yapamayacağım ama emilimi ve nemlendirmesi çok iyi.

      Sil
  8. Benim de ellerim cok cabuk tahris oluyor ozellikle cosmed in urunlerini de cok merak ediyorum :) elimdeki krem biter bitmez bu kremi deneyecegim
    madamemine.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. eller pamuk gıbı olsun gerısı teferruat :) harıka tesekkurler

    www.kuzununannesi.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun çok hoşuma gitti,bu açıdan düşünmemiştim. Pamuk gibi el kim istemez ki :))
      Ben teşekkür ederim canım <3

      Sil
  10. Kokusunu ben de sevmiştim. Sabun gibi sanki temiz bir kokusu var :)

    YanıtlaSil
  11. Evet çok ferah geliyor bana da kokusu :)

    YanıtlaSil
  12. Bende suan bu urunu kullaniyorum.. Fena degil..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizinde detaylı yorumlarınızı bekliyorum :)

      Sil