20 Mart 2015 Cuma

FREEMAN FACIAL ANTI-STRES MASK/ DENİZ MİNERALLİ YÜZ MASKESİ


Selamlar ;))
Avatar filminden fırlamış gibi yada şirinler gibi ortada gezmeme sebep olan maskeyi anlatmak istiyorum. Ürün #SEDAVESENEİLEKIŞAMERHABA etkinliğinde Deniz kozmetik tarafından gönderilmişti. 

FREEMAN FACIAL ANTI-STRES MASK/ DENİZ MİNERALLİ YÜZ MASKESİ

Mavi bir rengi olan maskenin mavi tonuna bayıldım,ilk sürdüğünüzde daha turkuaz olan rengi,kurudukça mat ve soluk bir maviye dönüşüyor.Cildim üzerinde kuruma süresi 15 dakika falandı,maske kurudukça hafif bir gerilme hissettim.
FREEMAN FACIAL ANTI-STRES MASK/ DENİZ MİNERALLİ YÜZ MASKESİ


Ürün özellikleri, ciltteki fazla yağı alarak tıkanmış gözenekleri açmak ve cildimizin ihtiyaç duyduğu mineralleri cilde vererek sağlıklı ve parlak bir görünüm kazandırmak.Tüm cilt tipleri için uygun olan bu maskeyle ben anlaşamadım.


FREEMAN FACIAL ANTI-STRES MASK/ DENİZ MİNERALLİ YÜZ MASKESİ

Haftada iki gün kullandım ve toplamda 7 kere uygulama yaptım. Cildimi ekstra kurutmadı ve alerjiye sebep olmadı ancak, cildimin tazelendiğini ve parladığını da hissetmedim. Tam boyunu almayacağım ne yazık ki :(( Ürünü watsons mağazalarında inceleyebilirsiniz.


4 yorum:

  1. Aaa almayı düşündüğüm bir maskeydi iyi ki almamışım o zaman :) Teşekkürler paylaşım için canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim tatlım,maskeyi beğenenlerde var ama ;)

      Sil
    2. Değerlim.. Avatarken bile ne güzelsin.. Kozmetik adına ne çok şey öğrenmeye başladım sayende.. Teşekkür ve sevgimle.. Ahh bloguma bıraktığın yorumlarına müteşekkirim, ben de cevap döndüm ama direkt görünüyor mu bilemedim..Sevgiyle..

      Sil
    3. Güzel yorumların için ben teşekkür ederim ;)
      Yorumları okumak için tekrar bloguna geliyorum
      Sevgiler

      Sil