13 Temmuz 2015 Pazartesi

HAKKIMDA BİLMEDİĞİNİZ 11 GERÇEK

                                                                   Selamlar :))





Süslü Kokona  ve Ceyda Cengiz beni instagram üzerinden bir etkinliğe davet etti. Etkinliğin amacı daha önceden hazırlanmış yada kendinizin hazırlayacağı 11 soruya cevap vermek ve etkinliğe davet ettiğiniz arkadaşlarınızın blog linklerini yazınızda paylaşmanız. Kızların ikisi de aynı sorulara cevap vermiş,bu hoşuma gitti, hemen başlıyorum.

1.En sevmediğin özelliğin / özelliklerin?

Dürüst ve açık sözlü birisiyim ayrıca inanılmaz sabırlıyım. Bana kötülük yapanı,aklınca beni rezil etmeye çalışanı Allah'a havale ederim. Bunlar bir çoğunun beceremediği meziyetler. Sevmediğim özelliklerim arasında en sinir olanı samimi olmam ve insanlara güvenmem ://


2.Takıntıların var mı ?Varsa neler?

Tek takıntım sevgilim, diğer insanlar ve olaylar pek umurumda değil açıkçası.

3. Yaptığın en çılgınca şey ?

Hayatın her alanı çılgınlık gibi ama şuan özellikle bir şey diyemem çünkü yaptığım her şey bana çok normal geliyor.

4.Sürekli anlatamadığın ama hep anlatmak istediğin bir başarın var mı ?

Malesef yok her başarımı anlatırım,sadece yaptığım iyilikleri kendime saklarım. Tabiki de başarımla övüneceğim :))

5.Moralin bozukken kendini şenlendirmek için yaptığın bir şey  var mı ?

Bir kahve yaparım kendime bol köpüklü,sonra annemle konuşurum ve moralim düzelir :))


6. ''Bugün gelse dünyayı yakar, onunla kaçar giderim.'' dediğin bir ünlü var mı ? ( Türk / Yabancı farketmez. )

Kimsenin hayranı olmadım o sebeple üzgünüm sizinle değilim ünlüler.

7.Sana şans getirdiğini  düşündüğün bir şeyin var mı?(obje,hareket ,kişi vs.her şey  olabilir.)

Sağlıklı nefes almak şans galiba, hiç bir nesne yada davranışa bağlılığım yok.

8.Hayalindeki meslek ve nedeni?

Polis olmayı isterdim nedeni yok sadece seviyorum ama artık zamanı geçti, o zaman hayalimde ev hanımı olmak var. Kocam çalışsın ben evde takılayım. (Alllahım ne olur kabul et :)

9.Evde tek başına kaldığında yaptığın ama kimseye söylemediğin şey  ne ?

Tek yaşıyorum ve genelde yalnızım. Yaptığım özel şeyler artık rutinim

10.En sevdiğin film/ler?

Nikita 
Aşk ve gurur
Centilmen
Leon
Selvi boylum al yazmalım
Boş beşik

11.Kendine hangi sorunun sorulmasını isterdin ve cevabın  ne olurdu?


Halkla ilişkiler biriminde çalıştığım için ne olur bana soru sormayın :))


Yapmak isteyen herkesi davet ediyorum ama özellikle merak ettiğim bir kaç arkadaşım var, cevaplamalarını rica edeceğim :))

Kızlar cevaplarınızı bekliyorum ve yazınızda bana link vermeyi unutmayın lütfen :)

Süslü Kokona'nın cevapları için buraya 
Ceyda Cengiz'in cevapları için buraya alayım sizleri.



6 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Cevapladığın için teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  3. Katılımın için tşkler cnm ;))

    YanıtlaSil
  4. Aşk ve Gurur!! Bayılıyorum tek kelimeyle ♥

    YanıtlaSil
  5. caım çok güzel olmuş , kendini çok güzel anlatmışsın ve o bol köpüklü kahven den ben de istiyorum :)

    YanıtlaSil