2 Kasım 2015 Pazartesi

YVES ROCHER İKİLİ FAR- ALTIN VE KOYU LACİVERT NO:23

                                                                       Selamlar :))

YVES ROCHER İKİLİ FAR- ALTIN VE KOYU LACİVERT NO:23

Yves Rocher markasını genel olarak vücut bakımı ve cilt bakımı olarak biliyoruz. Markanın,makyaj ürünleri de aslında gayet başarılı. Daha önce sexy pulp rimeli yazmıştım, buraya tıklayarak okuyabilirsiniz.

YVES ROCHER İKİLİ FAR- ALTIN VE KOYU LACİVERT NO:23

Sonbaharın gelmesiyle birlikte koyu renk makyaj malzemelerine geçiş yapmış durumdayım. Bugünlerde elimin sık gittiği bu lacivert farı sevdim. Kaş altlarını da aydınlatmak için altın sarı rengi kullanıyorum.

YVES ROCHER İKİLİ FAR- ALTIN VE KOYU LACİVERT NO:23

Yves Rocher farlar,yumuşak bir yapıda. Sürümü kolay ve diğer toz farlara göre tozutması en az seviyede. Sanki krem far sürüyorum gibi yumuşacık. Yağlı göz kapaklarına sahip olduğum için ürünü bazsız kullanmadım. Bu sebeple, baz kullanılmadan performansı nasıl yorum yapamayacağım.
YVES ROCHER İKİLİ FAR- ALTIN VE KOYU LACİVERT NO:23

Renk vermesi fotoğrafta göründüğü gibi. Parmaklarımı sadece bir kere renklerin üzerinden geçirdim. Baz kullanılmasa da renk pigmenti yüksek olan bu farlar,oftalmolojik testten geçirilmiş göz sağlığına uygun yapıda.


YVES ROCHER İKİLİ FAR- ALTIN VE KOYU LACİVERT NO:23



Baz kullanarak sürülmüş hali bu fotoğrafta. Yves Rocher makyaj malzemelerini, internet sitelerinden indirimli olarak sipariş verebileceğiniz gibi mağazalarından da satın alabilirsiniz.


31 yorum:

  1. Renk vermesi çok iyiymiş. Lacivertin tonuna bayıldım :) Güzel günlerde kullan canım ;)

    YanıtlaSil
  2. güzel farları var yves rocherin seviyorum bende de var 2-3 renk sanırım..

    YanıtlaSil
  3. lacivert ve altın renkleri benimde son bahar aylarında en çok kullandığım renk o yüzden bu ikiliyi merak ettim. :)

    YanıtlaSil
  4. Bu markayı seviyorum ben, güle güle kullanın
    sevgiler
    tolunay

    YanıtlaSil
  5. Bir Fenerbahçeli olarak tabi ki çok sevdim :) pigmenti de güzel gözüküyor. Denenecekler listesine alındı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir beşiktaşlı olarak cevap veremeyeceğim :)

      Sil
  6. Lacivert hiç kullanmadığım bir renk bu bir ilk olabilir renk çok güzelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa, sana çok yakışır Yasemin'ciğim mutlaka denemelisin tatlım

      Sil
  7. Lacivert bende hic denememistim cok guzel durmus

    YanıtlaSil
  8. Aslında önce biraz koyu bir renk olduğunu düşündüm.. Ama size çok yakışmış. Güle güle kullanın. Sevgiler...:)

    YanıtlaSil
  9. Nedense ben kendime yakıştıramıyorum laciverti ama sende oldukça güzel durmuş.

    YanıtlaSil
  10. Lacivert çok güzelmiş. Blog keşif etkinliğinden geldim. Bende bloguma beklerim. www.esyspage.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil