3 Şubat 2016 Çarşamba

GOSH VELVET TOUCH 008 MAT PLUM RUJ

Selamlar :))


GOSH VELVET TOUCH 008 MAT PLUM RUJ

Yılbaşında Gratis'ten gelen bu güzellik,bugünün konuğu olsun. Gosh markasına ait Velvet Touch serisinin 008 mat plum rengi. Renk olarak sonbahar ve kış aylarına çok yakışan koyu ve mat bir ruj. Görselde gün ışığındaki halini görüyorsunuz.




GOSH VELVET TOUCH 008 MAT PLUM RUJ

Yapay ışıkta rengi bu şekilde. Görünüm olarak koyu kahve ve bordo gibi dursa da dudakta görünümü çok başka. Pembe alt tonlu bordo,mor gibi bir renk oluyor. Koyu renk rujları ve mat rujları uygulamak biraz zordur Bu rujda pratik bir şekilde sür çık rujlardan değil, pürüzsüz bir dudak ve özenli bir sürüm istiyor.


GOSH VELVET TOUCH 008 MAT PLUM RUJ

Uygulandığında rengin o kadarda koyu olmadığı fark ediliyor. Yapı olarak mat olmasına rağmen,dudağı kurutmuyor. Tam emin olmamakla birlikte gosh rujları 18 TL civarında olmalı. Bir çok makyajda severek kullanıyorum bu ruju. Teşekkürler Gratis :))





16 yorum:

  1. az evvel beauty beybide de aynı rujun yazsını okudum birazcık daha bordomsu olsaymış daha iyi olurmuş biraz pembemsi gibi geldi bana demiştim yani daha koyu olsaydı sevebilirdim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görüntü koyu ama sürünce o kadar da koyu değil :)

      Sil
  2. evet koyu olsaymış biraz daha ben de daha çok sevebilirdim gerçekten :)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullanın. Rengi güzel bence.

    YanıtlaSil
  4. gosh ürünlerini henüz denemedim...rengi çok güzelmiş cnm,iyi günlerde kullan tatlım

    YanıtlaSil
  5. Bundan bende de var canım güzel bir ürün:))

    YanıtlaSil
  6. Ambalajında çok koyu gibi görünüyor ama o kadar korkutucu değilmiş. Soft bir rengi var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet koyu bir renk sandım bende ama rengi gayet güzel

      Sil
  7. Bende de iki rengi var bu rujların. Bana biraz fazla yağlı geliyorlar ama geçinip gidiyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağlı derken :// anlamadım yada ben öyle hissetmediğim için biliyorum. Dudakta durmasını seviyorum ve sürerken basit gelmiyor bana mesela yağ gibi kayıp sürüyorum diyemem

      Sil
  8. Koyu olsa bence de şahane olurmuş (:

    YanıtlaSil