16 Mart 2016 Çarşamba

#YASEMİNKOKULUEVENT - #BİRMUCİZEDİRKADİNOLMAK BLOGGER BULUŞMASI

Selamlar :))

8 Mart Emekçi Kadınlar Gününü kutlamak için Yasemin'in davetiyle İstanbul'a gittim. Blog yazmaya başladığımda ilk takip edip, yorumlaştığım insanlardan biridir Yasemin, bende yeri ayrıdır.



Etkinlik Taksim Konak Otel'de gerçekleşti. Bloggerlar için otelin Bergama Salonu ayrılmıştı. Salona girdiğimizde bizler için hazırlanmış masalar ve sponsor firma ürünleri vardı, detaylar ikinci yazıda gelecek :))



Etkinliğimiz, Yasemin'in konuşmasıyla başladı. İçten ve samimi konuşması çok güzeldi arkadaşımın, sesindeki heyecan ve mutluluk bize yansıyordu.



#birmucizedirkadinolmak ve #yaseminkokuluevent etiketlerini kullanarak sosyal medyadaki paylaşımlarımızı görebilirsiniz. Yeni blogger arkadaşlarla tanıştım ve daha önceden tanışıp, severek takip ettiğim blog yazarı arkadaşlarımı tekrar gördüm. İstanbul'da güzel bir etkinlikte, güzel insanlarla bir araya geldiğim için mutluyum.



En sevdiğim arkadaşlarımdan biri Şafak, BloggerlarPaylaşıyor sitesinin sahibi ve orada patronum oluyor kendisi :))


Yeni tanıştığım ama sanki hep benim arkadaşımmış gibi hissettiren Esra :)) tüm öz çekimlerimiz Esra imzalı.


Instagram ( @little_butterfly_blog ) hesabımda Esra'yla çektiğimiz bir video var,izlemediyseniz mutlaka bir bakın :)

Harika bir etkinlikte bizleri bir araya getiren ve  çok fazla emek veren Yasemin'e tekrar teşekkür ederim. Denemek istediğim ama denemediğim bir çok firmayla tanıştım ve sponsor yazısını en kısa sürede yazacağım.
12 mart tarihinde İstanbul'da harika bir gün geçirdim. Bu özel ve güzel güne imzasını atan blog adresine mutlaka ışınlanın.

http://biricitinyeri.blogspot.com.tr/

20 yorum:

  1. çok güzel bir gün oldu Senacığım Yasemin her zamanki gibi çok özenle hazırlamıştı her şeyi .-))

    YanıtlaSil
  2. Hersey çok güzeldi tatlım yine yeniden beraber olmak da ayrıca güzeldi :)

    YanıtlaSil
  3. Yasemin'in organizasyon yeteneğine hayran kalmamak elde değil.Harika bir gün hazırlamıştı yine :)

    YanıtlaSil
  4. Hepiniz çok hossunuz. Uzaklardan sevgiler herkese.

    YanıtlaSil
  5. Videonuza bayılıyorum :) arada açıp seyrediyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Benim adımı bile anmamışsın alındım valla :) Çok öpüyorum sizin gibi enerjik genç nesil lazım bize :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşk olsun Fatmacığım ://
      Üzüldüm şimdi

      Sil
  7. Çok güzel bir gündü.Seni aramızda gördüğümüze de ayrıca sevindik.Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) çok naziksin, bende sizleri görnc emutlu oluyorum.
      Arkadaşlığımız baki olsun

      Sil
  8. canım senin yerinde her zaman bende ayrı tatlım iyiki geldin İstanbuldan sevgiler :)

    YanıtlaSil
  9. buna bir nerdesin aşkım burdayım aşkım yakışır :)

    YanıtlaSil