1 Nisan 2016 Cuma

NEUTROGENA Visibly Clear Sivilce Ve Siyah Nokta Karşıtı Seri

 Selamlar :))

Siyah nokta ve sivilceler bir çok kişinin problemi, bende herkes gibi zaman zaman sivilce sorunu yaşıyorum ve siyah noktalarla savaşıyorum. #ozgurlukkadinlabaslar etkinliğinde Neutrogena Visibily Clear Sivilce ve Siyah Nokta karşıtı seri  hediye edilince hemen denemeye başladım. 


NEUTROGENA Visibly Clear sivilce ve siyah nokta karşıtı seri




NEUTROGENA Visibly Clear sivilce ve siyah nokta karşıtı seri


 Neutrogena visibly clear sivilce temizleyici jel, içerisinde salisilik asit bulunuyor. Sabun, yağ ve alkol içermiyor. Cildi temizlerken gerginlik yaratmıyor ve cildi kurutmuyor.

NEUTROGENA Visibly Clear sivilce ve siyah nokta karşıtı seri


Neutrogena Visibly clear siyah nokta temizleyici peeling jel, içerisinde mikro tanecikler bulunuyor ve kullanım esnasında eriyen tanecikler cildi çizmiyor. Günlük kullanıma uygun bir peeling. İlk kullanımdan itibaren etkisini hissediyorsunuz ancak düzenli kullanım sonucunda siyah noktaların azalmasını gözlemleyebilirsiniz.

NEUTROGENA Visibly Clear sivilce ve siyah nokta karşıtı seri

Neutrogena visibly clear siyah nokta temizleyici tonik, içerisinde salisilik asit ve yoğun bir alkol var. Karmadan yağlıya dönük cildim için bile olsa yoğun alkol içeren ürünü düzenli kullanamam. Sürdüğüm zaman ciltte bir matlık sağlıyor ama dediğim gibi yoğun alkolden dolayı her gün kullanmayı tercih etmiyorum.

NEUTROGENA Visibly Clear sivilce ve siyah nokta karşıtı seri


Neutrogena visibly clear yağsız nemlendirici, hafif formüllü bir ürün. Yağlı ciltlerdeki parlamayı önlüyor. Hızlı emilen yapısı sayesinde sürdükten hemen sonra üzerine makyaj yapabilmenize olanak sağlıyor.

Genel olarak memnun kaldığım bir seri oldu NEUTROGENA Visibly Clear sivilce ve siyah nokta karşıtı seri, sadece toniğin içerisindeki yüksek alkol oranından dolayı tercih etmeyeceğim. Serinin tonik hariç diğer ürünlerini ihtiyaca yönelik tekrar satın alabilirim. Uygun fiyatlı olması sebebiyle de tercih edilebilir bir seri. Siz bu seriyi kullandınız mı? Yorumlarınızı paylaşırsanız memnun olurum :))

9 yorum:

  1. ben henüz başlayamadım ama sanırım bu ara başlamam gerekecek :9 güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. bu seriyi ben de deneyeceğim güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Yorumlarını bekliyor olacağım :))

      Sil
  3. sivilce prpblemi hiç yaşamıyorum fakat. Yağlı kremde yazın kullanamadığım için yağsız nemlendirici edindim ve çokta memnunum. Sende iyi günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, yaz mevsiminde bende kullandığım nemlendiriciye dikkat ediyorum.

      Sil
  4. Bu serinin bazı ürünlerini daha önce denemiştim.Şimdi sıra Scrub ve yağsız nemlendiricide ...

    YanıtlaSil
  5. Vaadettikleri güzel. Ben renew serisini vücut icin kullanip cok memnun kaldim. Neutrogena sevdogim bir marka. Bu seriyi de bu sorunlari yasayan oglum için düsünebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogunda okumuştum deneyimini bende senin yazıdan sonra kullanmaya başladım.
      Oğlun faydasını görür umarım.

      Sil