6 Mart 2017 Pazartesi

SANI STICKS LAVABO AÇICI ÇUBUKLAR

Selamlar :)) Sani Sticks lavabo açıcı çubuklar pazartesi günü blogun konuğu. Yemek ve yağ artıklarından dolayı tıkanan mutfak lavaboları, saçlarımızdan dolayı tıkanan banyo lavaboları bir çok kadının kabusu.

SANI STICKS LAVABA AÇICI ÇUBUKLAR
SANI STICKS LAVABO AÇICI ÇUBUKLAR


 Piyasada jel yada toz şeklinde lavabo açıcı ürünler var ve yıllardır kullanıyorum bu tarz ürünleri, şimdi sizlere tamamen başka bir üründen bahsedeceğim. Sani Sticks lavabo açıcı çubuklar, 12 aylık bir ürün. Tıkanmış lavaboya atıyorsunuz ve aylık olarak işlemi tekrarlıyorsunuz. Tıkanıklığı açan ve kötü kokuları engelleyen Sani Sticks lavabo açıcı çubukları http://www.sani-sticks.com adresinden inceleyebilirsiniz. 

SANI STICKS LAVABO AÇICI ÇUBUKLAR
SANI STICKS LAVABO AÇICI ÇUBUKLAR

2 aydır düzenli kullandığım Sani Stick çubukları işlevsel açısından beğendim. Toz yada jel açıcı kullandığım zamanlar 10 günde falan mutfak gideri tıkanıyordu şimdi o sıkıntı ortadan kalktı. Fiyat performans açısından değerlendirince etkili ve uygun bulduğum bir ürün oldu. Sizlerde mutfak ve banyo giderlerinde sorun yaşıyorsanız bu ürüne şans verebilirsiniz.

29 yorum:

  1. vay arkadaş neler üretiyorlar :)

    YanıtlaSil
  2. Teknoloji acayip hızlı ilerliyor yetişmek ne mümkün :)

    YanıtlaSil
  3. Bizim lavabo saçtan insan olacak artık iyimiş canım. Takipteyim 👍❤

    YanıtlaSil
  4. Bizim lavabo saçtan insan olacak artık iyimiş canım. Takipteyim 👍❤

    YanıtlaSil
  5. Bende ayda bir defa lavabo açıcısı kullanıyorum genellikle toz olanlardan alıyorum bu çok güzelmiş bende deniyim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende toz kullanıyordum ama bu daha etkili geldi.

      Sil
  6. tam gereken ürün hemen bakıyorum

    YanıtlaSil
  7. Bu çubuklardan hiç kullanmadım, rossmann da da varmış. Hangisine denk gelirsem alıp deneyeceğim. Teşekkürler güzel anlatımın için :)

    YanıtlaSil
  8. Ayy bu çubuklardan almam lazım annem çok sevinir kesin :) Lavabo aç almaktan bıktı kadın :)) Teşekkürler faydalı paylaşım için. Teşekkürler ♥

    YanıtlaSil
  9. İlk defa görüyorum. Toz ürün kullandığımda bir de kötü kokusu mahvediyor genzimi. Buna bir bakayım.

    YanıtlaSil
  10. İlginç bir ürün işe yarıyorsa ne ala, aklımızda olsun.

    YanıtlaSil
  11. Merak ettim açıkçası pratik bir ürüne benziyor :)

    YanıtlaSil
  12. Hep toz açıcı kullanıyorum, stick açıcı ilk kez görüyorum denemek lazım :) Blogunuzu yeni keşfettim takipteyim, bana da beklerim <3 makyajlikus.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ilginiz için hemen geliyorum.

      Sil
  13. Banyo için denemek istiyorum mutlaka ...

    YanıtlaSil
  14. Mutlaka satın almak istiyorum çok iyi bir şeye benziyor.

    YanıtlaSil
  15. Bunlar süpermis. Nefret ederim tikanan lavabodan.

    YanıtlaSil