23 Şubat 2018 Cuma

U GREEN CLEAN Bitkisel Bulaşık Deterjanı

Selamlar :)) Globalleşen dünyada eko sisteme verdiğimiz zarar afsgsdhj şaka şaka bu şekilde konuya girmeyeceğim :)) Kullandığımız ürünlerin çevreye zarar vermemesi bir çok kişinin önceliği olmuş durumda, bende kullandığım ürünlerin temiz içerikli olmasına dikkat etmeye çalışıyorum Bugün sizlere U Green Clean bitkisel bulaşık deterjanını anlatacağım. 

U GREEN CLEAN Bitkisel Bulaşık Deterjanı
U GREEN CLEAN Bitkisel Bulaşık Deterjanı

Temiz içerikli, organik ve ecocert sertifikalı bir ürün. İçerisinde doğaya ve cildimize zarar veren kimyasal maddeler yok. İçerisindeki maddeler doğada çözünüyor, SLS SLES parfüm içermiyor. Renk olarak şeffaf renkte.



Hastanede çalıştığım için gün içerisinde ellerimi sık sık yıkamak zorunda kalıyorum ve ellerim tırnaklarım bu durumdan çok fazla olumsuz etkileniyor, evde de bazen elimde bulaşık yıkamak durumunda olabiliyorum ve kullandığım diğer deterjanlar tırnaklarımın kırılmasına ellerimin kurumasına sebep oluyordu. Nette yaptığım bir araştırma sonucu içeriği daha az kimyasal olan cilde zarar vermeyen U Green Clean markasına denk geldim, kullanıcı yorumlarına baktığım da hep olumlu yorumlar okudum ve sipariş vermeye karar verdim. Tercihim sağlıklı yaşam ürünleri satan Ayışığı Organik sitesi oldu.

Bereketli ve kullanışlı bir ürün, az bir damlası bulaşıkları temizlemeye yetiyor. Kullanım sonrası ellerimi kurutmadı ve bu benim için büyük bir artı oldu. Biberon, mama malzemeleri gibi bebeklerin eşyalarını yıkamada da kullanılıyormuş, bebekli ve çocuklu aileler için güvenli bir marka. U Green Clean bulaşık deterjanı buradan inceleyip sipariş verebilirsiniz. 

3 yorum:

  1. yıllardır frosch kullanıyorum aslında bunu da merak ediyorum

    YanıtlaSil
  2. Çamaşır suyundan pek hoşlanmasamda bulaşık detajanını sevmiştim bende ♥

    YanıtlaSil
  3. Ayışığı Organik sitesini inceleme fırsatım olmamıştı ilk fırsatta bakayım bende....

    YanıtlaSil